Ite joudun ottaan ilmon pois kun ei oo järkeä kisata nyky setillä
Voitko avata hieman lisää mikä nyky setissä on niin perustavaa laatua oleva puute, joka estää osakilpailuun osallistumisen ? Nykyinen luokitus systeemi taipuu kyllä aika moneen, joten aivan pienestä laitteisto haasteesta ei voi olla kyse.
No auto on ihan orkkis kunnossa eli ei oo vaimenettu mistää ja on vaan yks basso tossa käyttö autossa joka taas on niin iso että sillä ei pääse mihinkää järkevään luokkaan.semi unl 1500 mietin mutta sielä on niin paljon kartio pinta-alaa vastassa yhtä bassoa vastaan että pitäs melkein huumori mielellä tulla häviää Kaikki alle 35hz on turhaa
2012 Sm 4 2013 Sm 2 2014 muutama osakilpailu voitto 2015 välivuosi/käsileikkaus
Jos on 1x15" niin sillähän soittaa vaikka 600w tai 1000e stockia.
Kato Timppa nää on näitä Nipan hyviä syitä olla soittamatta ku ei halua hävitä. Pitää olla varma voitto eli luokka mis ei oo muita. Aina se paljon puhuu ja arvostelee somessa muiden rakenteluista ja puhuu että tulee soittaa, mut eipä oo leinillä näkyny. Isot puheet,mutta pienet teot. 2015 Pro Stock 400W SM 3.sija 143.8 db
2016 Soittelin Pro Stock 400W luokassa, mutta finaaleihin ei päässyt lähtemään
2017 Tampereella: Pro Stock 400W 1.sija 142,4 db KNC: Pro Stock 1000W 2.sija 146,1 db EC Car Show, Mikkeli: Pro Stock 1000W 3.sija 146,1 db Forssan Hifipäivät: Pro Stock 1000W 2.sija 146,5 db (tuulilasi liimauksista irti yläosasta) MaxBoom Finaalit 2017, Hötsi: SM 4.sija Pro Stock 1000W 146,5db
2018: Välivuosi
2019: Kouvola Night Cruising; Pro Stock 1000W 1. sija. 146 db Maxboom finaalit @ Hötsi: Pro stock 1000w Suomenmestari luvulla 146,9db
2021: Viitasaari Neste; Pro Stock 1000W 3.sija 146,5db
2022: Viitasaari; Pro Stock 1000W 1.sija 146,4db Mylsänportti; Pro Stock 1000W 1.sija 146,5db
Ite joudun ottaan ilmon pois kun ei oo järkeä kisata nyky setillä
Voitko avata hieman lisää mikä nyky setissä on niin perustavaa laatua oleva puute, joka estää osakilpailuun osallistumisen ? Nykyinen luokitus systeemi taipuu kyllä aika moneen, joten aivan pienestä laitteisto haasteesta ei voi olla kyse.
No auto on ihan orkkis kunnossa eli ei oo vaimenettu mistää ja on vaan yks basso tossa käyttö autossa joka taas on niin iso että sillä ei pääse mihinkää järkevään luokkaan.semi unl 1500 mietin mutta sielä on niin paljon kartio pinta-alaa vastassa yhtä bassoa vastaan että pitäs melkein huumori mielellä tulla häviää
Ai niin iso käyttöauto. Edes stock-luokissa ei ole rajoitettu auton kokoa, kunhan on henkilöauto. Sääntökomitean jäsen
DB Papat Juha ja Harto 2013 Pro Stock 250W SM 1. SE 142,4dB, Index 2. 143,6dB
2014 Pro Stock 250W SM2 Top 1 142,7dB, Index 1. 143,4dB Pro Stock HC4000W SM1, SE 153,8dB Top 1 153,9dB, Index 2. Pro Stock HC4000W Marathon SM1, MaxSPL Stock 1 155,6dB Pro Stock 400W SE 144,6dB, Pro Stock 3500W SE 151,4, top 1 152,1dB
2015 Pro Stock Sedan 250W SM 1. 142,5dB, Index 1 145,2dB Pro Stock 2500W SM1. 152,4 dB, Stock Maraton SM1. 142,74dB, MaxSPL Stock 1. 156,4dB TiimiCup 1. ja paljon muuta...
Ja ehkä tässä tapauksessa säännöt saattaisivat pikkuisen joustaakin, vaikka olisi ihan oikeasti hirveän iso käyttöauto. Pääasia että se auton koko ei ole pääsyynä olla osallistumatta kisoihin. Ja ammattilainenhan tietää että aina se vaimentaminen ei ole oikotie onneen. Forssasta luku ja sitten on vielä aikaa hiukan rakentaa ja taas ehtii voittamaan finaaleihin
[ Muokattu torstai 24 elokuu 2017, 08:46 ] 2014 Pro, semiUnl 3500w, SM3 @153,0 dB 2015 Pro, semiUnl 3500w, SM2 @153,3 dB 2016 Pro, semiUnl 1500w, SM1 @149,1 dB/Pro, Stock 400w, SM1 @142,2 2017 Pro, stock 400w, SM2 @143,3 dB 2018 ei autoa 2019 Pro Stock 400w, SM1 @144,4 dB 2020 ei Maxboomkisoja, PropperDroppers BB1 10 Hz WR2 2021 Viitasaari, ProStock 600w @ 144,7dB 2022 ProStock 600w, SM1 @145,7dB, paras Stock asennus 2023 ProStock 600w, SM1 @145,7dB, paras Stock asennus
Onpa Stosck luokassa soiteltu aikoinaan ihan pakulla joka oli pikku bussi. Siitä löytyi siis takapenkit jonka taakse kotelo oli sääntöjen puitteissa asennettu. Maxboom on parasta paikan päällä kuunneltuna Eli ilmoa sisään.....
Jos on 1x15" niin sillähän soittaa vaikka 600w tai 1000e stockia.
Kato Timppa nää on näitä Nipan hyviä syitä olla soittamatta ku ei halua hävitä. Pitää olla varma voitto eli luokka mis ei oo muita. Aina se paljon puhuu ja arvostelee somessa muiden rakenteluista ja puhuu että tulee soittaa, mut eipä oo leinillä näkyny. Isot puheet,mutta pienet teot.
ainahan minun luokassa on ollu vastassa monia .elä ala sielä huutaa tollasia p.. puheita . ja kovia vastuksia onkin ollut ja joskus on hävittykkin .jokaiselle löytyy voittaja ja jokainen rakentaa miten haluaa..minä en vaan osaa missään lajissa olla se kakkonen kovin helposti..mutta en nää mitää järkeä tulla soittaa sellasella autolla mikä siihe ei oo tarkotettu ja rakenettu.. minulla on aina ollu auto erikseen tähän lajiin koska buumi auto ei sääliä kaipaa eli sitä on voitava muokata niin rälläkällä kun muullakin ja käyttöautoa en lähe turmeleen missää nimessä ..
Kaikki alle 35hz on turhaa
2012 Sm 4 2013 Sm 2 2014 muutama osakilpailu voitto 2015 välivuosi/käsileikkaus
ei se mikää ihmeellinen oo ihan vain 18" basso... kotelo vasta tänää varmaa valmis ja huomenna ajatus kasata kontti sointi kuntoon ... niin ja monessa luokassahan näyttää tulevan hyvitystä koon ja määrän puolesta.niin auto on ihan normi farkku passatti..
[ Muokattu torstai 24 elokuu 2017, 10:58 ] Kaikki alle 35hz on turhaa
2012 Sm 4 2013 Sm 2 2014 muutama osakilpailu voitto 2015 välivuosi/käsileikkaus
Jos kakkoseksi jääminen on este, niin sitten pitää valkatta luokka jossa ei ole muita. Nykyisellä luokituksella tuo ei ole kuin minuutin homma säätää kalusto luokan mukaiseksi, kiitos voltti luokituksen. Forssan kisassa tuo onkin haastavaa kun osaavia rakentiajia näyttää olevan melkein joka luokassa. Pro Stock 250 ja 600 näytti olevan tällä hetkellä tyhjänä. Sieltä saattaisi siis irrota se varma ykkös sija, jos se on hakusassa
Onneksi valtaosa ottaa osakilpailut osakilpailuna ja käyvät hakemassa sieltä vaan kisakokemusta ja finaali karsinta tuloksia. Maxboom on parasta paikan päällä kuunneltuna Eli ilmoa sisään.....