tarkotuksena olis ens kaudella soitella sedanluokas. mitenkä luokka vaan tulkitaan jos teen hattuhyllyyn pari senttiä porttia isomman aukon jota ei tiivistetä/kisoihin otetaan tiivistykset pois. muuten auto vuorataan takaosasta bitumilla. optiona on vielä jättää 6x9 reijät auki mitkä vakiona on hattuhyllyllä. kotelotyyppinä tietenki pämppäri. kotelo tulee syömään koko takaluukun kapasiteetin joka senttiä myöden mitä vaan mahollista on käyttöön ottaa. vahvarit ja akut jne tulee kotelon sisälle. TeaM AD/HD tiimipäällikkö Skoda Favorit Pickup 4th order Bandbass Blowthrough...
Pro, Stock 400w SM3 2011@141,8dB 2014 SM2 unl 9000(147,8) vitsillä mentiin Sitte soi tarpeeks lujaa ku kyytiläisiltä pärähtää basson lyödes kuset ja paskat housuun!
Tuo asia on otettava esille sääntökomiteassa. Käytössä olevaa määritelmää mietimme pitkään, kun kaikissa muissakin määritelmissä tuntui olevan liikaa porsaanreikiä. Sääntöjen henki on kyllä tuota ratkaisua vastaan. Niin tai näin ei se kisaamista estä. Hätsärihyvityksellä pärjää hyvin stockissa, jos kotelo on onnistunut.
[ Muokattu maanantai 19 joulukuu 2016, 21:08 ] Sääntökomitean jäsen
DB Papat Juha ja Harto 2013 Pro Stock 250W SM 1. SE 142,4dB, Index 2. 143,6dB
2014 Pro Stock 250W SM2 Top 1 142,7dB, Index 1. 143,4dB Pro Stock HC4000W SM1, SE 153,8dB Top 1 153,9dB, Index 2. Pro Stock HC4000W Marathon SM1, MaxSPL Stock 1 155,6dB Pro Stock 400W SE 144,6dB, Pro Stock 3500W SE 151,4, top 1 152,1dB
2015 Pro Stock Sedan 250W SM 1. 142,5dB, Index 1 145,2dB Pro Stock 2500W SM1. 152,4 dB, Stock Maraton SM1. 142,74dB, MaxSPL Stock 1. 156,4dB TiimiCup 1. ja paljon muuta...
siks mä kysyinki et tiedän muutanko vielä suunnitelmia kotelon suhteen... täysin kontistahan se ampuu siltiki kun portin jättää hattuhyllyn alapuolelle helpottaa vaan kadulla soittelua kun voi sitte kadulle tukkia reijät niin ei tarvi peljätä et takaluukun kansi lähtee takanatulevan silmille TeaM AD/HD tiimipäällikkö Skoda Favorit Pickup 4th order Bandbass Blowthrough...
Pro, Stock 400w SM3 2011@141,8dB 2014 SM2 unl 9000(147,8) vitsillä mentiin Sitte soi tarpeeks lujaa ku kyytiläisiltä pärähtää basson lyödes kuset ja paskat housuun!
toivottavasti ei taas mee sääntökomitealla kevääseen asti miettiä ja viikkoo ennen ekaa kisaa vasta ilmotetaan et ei onnistu tuollanen sedan auton ku oon hommannu niin sedan luokas haluan kisata... TeaM AD/HD tiimipäällikkö Skoda Favorit Pickup 4th order Bandbass Blowthrough...
Pro, Stock 400w SM3 2011@141,8dB 2014 SM2 unl 9000(147,8) vitsillä mentiin Sitte soi tarpeeks lujaa ku kyytiläisiltä pärähtää basson lyödes kuset ja paskat housuun!
Maukasta se on stockissa vedellä sedanilla, konttiasennuksella vieläkin maukkaampaa Sääntökomitean jäsen
DB Papat Juha ja Harto 2013 Pro Stock 250W SM 1. SE 142,4dB, Index 2. 143,6dB
2014 Pro Stock 250W SM2 Top 1 142,7dB, Index 1. 143,4dB Pro Stock HC4000W SM1, SE 153,8dB Top 1 153,9dB, Index 2. Pro Stock HC4000W Marathon SM1, MaxSPL Stock 1 155,6dB Pro Stock 400W SE 144,6dB, Pro Stock 3500W SE 151,4, top 1 152,1dB
2015 Pro Stock Sedan 250W SM 1. 142,5dB, Index 1 145,2dB Pro Stock 2500W SM1. 152,4 dB, Stock Maraton SM1. 142,74dB, MaxSPL Stock 1. 156,4dB TiimiCup 1. ja paljon muuta...