Tervetuloa
Käyttäjätunnus:

Salasana:


Muista kirjautumiseni

[ ]
[ ]
[ ]
Online
Vieraat: 52
Jäsenet: 0
Tällä sivulla: 1
Jäsenet: 4373, Uusimmat: JekniX
Satunnaisia kuvia galleriasta
Tulevat tapahtumat
Ei tulevia tapahtumia
Tulevat tapahtumat
Ei tapahtumia
Valitse Kieli


Mainos
Foorumit
MaxBoom.fi :: Foorumit :: MaxBoom :: Jutustelua
 
<< Edellinen Keskustelu | Seuraava Keskustelu >>
apua erillissarjan valinnassa!
Moderaattorit: Rälläkkä, dbwarrior, Sorkku, pessi, Sebu_J, Marjut, mavks, insane626, Arthor, pete-, jusu+, Neo, kotka, Kettle, avalon, timbajeij, warcock, MaxBOOM_hallitus, Iiro.Riikonen, TombBringer
Tekijä Posti
palikkasd
lauantai 01 lokakuu 2016, 10:03
Eli tarkoitus ostaa uudet 2-tie erillissarjat autoon n. 200-300e hintaluokasta. Soinnin tulisi olla hyvälaatuista mutta myös ääntä pitäisi lähteä tarpeeksi etteivät jää subwooffereiden jalkoihin.. vahvistimena toimi Ground Zero Iridium GZIA 4115HPX-B.
Mietinnässä ollut joko Focal PS165FX, Rainbow sl-c 6.2 tai rainbow sl-c6.2 PRO
eli siis vinkkejä, neuvoja, kokemuksia ja mielipiteitä otetaan vastaan. toki saa ehdottaa ks. hintaluokasta muitakin, nuo edellämainitut sattuuvat vaan olemaan minulla itselläni eniten silmäänpistäneitä kapistuksia..
Takaisin ylös
Jaa Facebookissa
Squirrel
lauantai 01 lokakuu 2016, 10:54
Itsellä Raibowin pro-sarjan kaiuttimet, tosin ei tossa kokoluokassa ja olen niihin todella tyytyväinen. Niin tyytyväinen, että oli tarkoitus ostaa kaikki Rainbowia, mutta ei sitten ollutkaan siinä kokoluokassa Rainbowia niin "jouduin" tyytymään Ground Zeron kaiuttimiin keskiäänissä.

[ Muokattu lauantai 01 lokakuu 2016, 15:27 ]
Takaisin ylös
Nuclearzero
lauantai 01 lokakuu 2016, 14:45

Rainbowille ääni myös täältä. Hinta/ laatusuhde erittäin hyvin kohdallaan. Itse laittaisin nuo Germaniumit, jos juuri nyt olisi tarvetta erillissarjalle.
Takaisin ylös
 

Mene:     Takaisin ylös

Muuta tämä keskustelu: rss 0.92 Muuta tämä keskustelu: rss 2.0 Muuta tämä keskustelu: RDF
Powered by e107 Forum System