Tervetuloa
Käyttäjätunnus:

Salasana:


Muista kirjautumiseni

[ ]
[ ]
[ ]
Online
Vieraat: 61
Jäsenet: 0
Tällä sivulla: 1
Jäsenet: 4373, Uusimmat: JekniX
Satunnaisia kuvia galleriasta
Tulevat tapahtumat
Ei tulevia tapahtumia
Tulevat tapahtumat
Ei tapahtumia
Valitse Kieli


Mainos
Foorumit
MaxBoom.fi :: Foorumit :: MaxBoom :: Jutustelua
 
<< Edellinen Keskustelu | Seuraava Keskustelu >>
Subwoofer "pätkii"?
Moderaattorit: Rälläkkä, dbwarrior, Sorkku, pessi, Sebu_J, Marjut, mavks, insane626, Arthor, pete-, jusu+, Neo, kotka, Kettle, avalon, timbajeij, warcock, MaxBOOM_hallitus, Iiro.Riikonen, TombBringer
Tekijä Posti
darppy
tiistai 30 elokuu 2016, 16:49
Sijainti: Läyliäinen
Postit: 1

darppy:n galleriaan
Moro! Mul olis sellanen vika, että elementtini alkaa pätkimään korkealla volumella? Veikkaan itse, että se on virrasta kiinni, mutta mulla on etu-akulla lisämaadotus ja lisäakku... Ja auto on mazda 626 GE. laturi liian pieni? piuhat isommaksi? Ja valot mulla vilkkuu ja mittariston valot ja mankan valo himmenee soittaessa...
Takaisin ylös
Jaa Facebookissa
Scarface
keskiviikko 31 elokuu 2016, 05:31
MaxBoom Member
Postit: 12
1xMaxboom osakilpailun 1.sija 2022 1xMaxboom osakilpailun 2.sija 2022
Scarface:n galleriaan
Villi veikkaus vois olla et jos subin johot päässee ottaan yhteen jossain kohin. Itellä oli sama vika kun yks ainoa karva oli plussan ja miinuksen välissä. Toisaalta tuo valojen himmeminen kuullostaa virran vähyydeltä et jos vahvari sammuttaa ittesä kun ei saa tarpeeks virtaa.. Kato vaikka ne subin johdot eka ettei ota yhtee ja jos sielä kaikki ok niin lisää virtapiuhaa ja akkuja.. Viisaamat korjatkoo jos neuvon päin mäntyä..

Jos se ei kule niin kait se sit edes soi..
Takaisin ylös
 

Mene:     Takaisin ylös

Muuta tämä keskustelu: rss 0.92 Muuta tämä keskustelu: rss 2.0 Muuta tämä keskustelu: RDF
Powered by e107 Forum System