Tervetuloa
Käyttäjätunnus:

Salasana:


Muista kirjautumiseni

[ ]
[ ]
[ ]
Online
Vieraat: 65
Jäsenet: 0
Tällä sivulla: 1
Jäsenet: 4373, Uusimmat: JekniX
Satunnaisia kuvia galleriasta
Tulevat tapahtumat
Ei tulevia tapahtumia
Tulevat tapahtumat
Ei tapahtumia
Valitse Kieli


Mainos
Foorumit
MaxBoom.fi :: Foorumit :: MaxBoom :: Jutustelua
 
<< Edellinen Keskustelu | Seuraava Keskustelu >>
Kotelon maalaus
Moderaattorit: Rälläkkä, dbwarrior, Sorkku, pessi, Sebu_J, Marjut, mavks, insane626, Arthor, pete-, jusu+, Neo, kotka, Kettle, avalon, timbajeij, warcock, MaxBOOM_hallitus, Iiro.Riikonen, TombBringer
Tekijä Posti
mikaa
maanantai 30 marraskuu 2015, 22:16
Postit: 2

mikaa:n galleriaan
Noniin tarkotus olis maalata kotelo ja saada mahdollisimman kiiltävä ja liukas pinta eli mitä kannattaisi tehdä ja millä maalilla yms... kiitos etukäteen
-ja kotelon väriksi tulee musta

Jep
Takaisin ylös
Jaa Facebookissa
ville.m
tiistai 01 joulukuu 2015, 03:38

Itse ainakin ensin hion niin sileäksi kuin kotikonstein saa 120/160/180 hiekkapaperilla hiomakoneella ja sitten vetelin kauttaaltaan sisä ja ulkopuolelta autopakkelin niskaan ja hiontaa/pakkelia niin kauan kun on itse tyytyväinen.materiaalina mulla on koivuvaneri.sitte ku pohjat miellytti niin maalasin ekka valkosella tartunta pohja maalilla ja kiiltävällä valkosella miranoolilla nukkaamattomalla vaahtomuovitelalla.annoin kuivaa kunnolla ja muutenkin tuo miranooli meinaa haiskahtaa tovin aikaa että jos kiire tehä nii joku muu maali vois olla parempi, mut ihan hyvä tuli. Vielä vetäsin dodon juicea päälle nii tuli liukas pinta😊

Easyaudio 1500.1D
Sundown audio sa8v.2d4
Optima
Pioneer
Cervinvega
Mtx
Takaisin ylös
Boon
tiistai 01 joulukuu 2015, 13:36
Postit: 401
2xMaxBOOM I - 2014 1xMaxBOOM II - 2014 1xMaxBOOM II - 2015
Boon:n galleriaan
Hionta 120 karkeudella, pakkelia, hiomista, 2-K hiontapohjamaali, hionta n.360 karkeuteen asti, vesiohenteinen automaali, 2-K kirkaslakka.

Ruiskulla kannattaa maalata ja valmistajan ohjeita noudattaen.
Takaisin ylös
 

Mene:     Takaisin ylös

Muuta tämä keskustelu: rss 0.92 Muuta tämä keskustelu: rss 2.0 Muuta tämä keskustelu: RDF
Powered by e107 Forum System