eli autona löytyy golf 3 variant jossa normi refleksi 980l nettona porttia 2x1000cm2
subeina 3x spl spl 460d1a ja dd z2 0.55ohm eli luokka tehoo 4700w
ongelmana kotelon piikkaavuus. 38-47hz soi kohtuudella. ja siitä ylemmät ja alemmat laskee ihan hulluna
keskiarvona soitettu 32-53 153,12db josta 53/148.68 ja 44/156.4 32/ 151.5 nämä tulokset siis 7k luokkateholla. muutama naksu vajaalla. jälkeen päin sain +160db tuohon 44hz
eli vinkkiä kaivattas millä saisin leveemmän kaistan,
Liian iso kotelo. Taisinkin sulle jo sanoa että hommaa ensin joku hyväksi havaittu mittari niin saa tarkkuutta noihin lukuihin, noissa ei ole mitään tolkkua tällä hetkellä. 2011 SM4 146,6 dB @ Pro Showcar 2500w 2012 Lisää bassoo, vähemmän lukua? 2013 Välivuosi 2014 SM1 155,0dB Pro Semi-Unl 5500w SM2 Bigboys Demokisa + 4 Demokisa voittoa 2015 154,1dB Pro HC4000w Top 1 +2 Demokisa voitto (143,24dB)
Laita screenshot tuosta 32-53 vedosta kerta 4spl löytyy, näkee vähän paremmin mitä siellä tapahtuu. 2011 SM4 146,6 dB @ Pro Showcar 2500w 2012 Lisää bassoo, vähemmän lukua? 2013 Välivuosi 2014 SM1 155,0dB Pro Semi-Unl 5500w SM2 Bigboys Demokisa + 4 Demokisa voittoa 2015 154,1dB Pro HC4000w Top 1 +2 Demokisa voitto (143,24dB)
keskiarvona soitettu 32-53 153,12db josta 53/148.68 ja 44/156.4 32/ 151.5 nämä tulokset siis 7k luokkateholla. muutama naksu vajaalla. jälkeen päin sain +160db tuohon 44hz
keskari 153,1, huiput 156 ja ja minimit 151. Vain 5 deppaa eroa kovimman ja heikoimman välillä ? Tuohan ei ole mitenkään ennätys paljon seinällisessä refleksi kopassa. Jos käyt kattoon vaikka käyriä TP-Importin Passat projektista niin siellä taisi olla 8deppaa. Tarkoitan tällä sitä että ilmiö löytyy muistakin, ja subien ominausuuksista hotuen jopa suurempanakin.
Luokkatehoa jos on 7kiloa, eli 2300W per subi niin siellä taitaa olla jo tehokompressiota havaittavissa ? ?
Yksi juttu seinällisen setupin hinkkaamisessa on myös että kun kotelon puolella on perus asiat kunnossa niin keskitytään muuhun kokonaisuuteen. Maxboom on parasta paikan päällä kuunneltuna Eli ilmoa sisään.....
keskiarvona soitettu 32-53 153,12db josta 53/148.68 ja 44/156.4 32/ 151.5 nämä tulokset siis 7k luokkateholla. muutama naksu vajaalla. jälkeen päin sain +160db tuohon 44hz... mitenkä virta puoli? Ja mitäkä se soi tuolla 4700w tehoilla 2011 Stock 600W 139.3 dB 2012 Pro Stock 1000W 145.7 dB 2013 Pro Semi-Unlimited 3500 152.4 dB Sm1 2013 Maratooni 147.3 dB 2014 Pro Semi-Unlimited 3500 153.4 dB sm1 2015 Pro Semi-Unlimited 5500 155.0 dB sm3 2016 unl 9000 sm1 2017 ei nappaa konapappaa
Alussa minulla oli minimin ja maksimin ero melkein 9 debbaa, joten tuo 5 debbaa on mielestäni ihan ok väli. Itseasiassa sen verran minulla oli finaalivedossa.. Tuossa on varmasti enemmän hieromista etupään osalta kuin takapään osalta. Toki porttien toimivuus kannattaa katsoa ennen sitä. Ehkä toistan jo itseäni tuon volkkarin osalta, että etupäässä on paljon tekemistä ja sinne lukua häviää.
Ja jos tuntuu että haluat vertailulukuja 4SPL:ien välille, niin minultakin se löytyy.. 2014 Pro, semiUnl 3500w, SM3 @153,0 dB 2015 Pro, semiUnl 3500w, SM2 @153,3 dB 2016 Pro, semiUnl 1500w, SM1 @149,1 dB/Pro, Stock 400w, SM1 @142,2 2017 Pro, stock 400w, SM2 @143,3 dB 2018 ei autoa 2019 Pro Stock 400w, SM1 @144,4 dB 2020 ei Maxboomkisoja, PropperDroppers BB1 10 Hz WR2 2021 Viitasaari, ProStock 600w @ 144,7dB 2022 ProStock 600w, SM1 @145,7dB, paras Stock asennus 2023 ProStock 600w, SM1 @145,7dB, paras Stock asennus
Minulla oli 4x18"spld1a ja 3,19db oli piikin ja matalimman erotus. Piikin ja kompon erotus oli 0,85db. Koita vaihtaa viriä, on aika tarkat bassot viristä... Tuo iso kotelo boostaa väkisin ja muut taajuudet tuntuu heikoilta sen takia. 2011 SM4 146,6 dB @ Pro Showcar 2500w 2012 Lisää bassoo, vähemmän lukua? 2013 Välivuosi 2014 SM1 155,0dB Pro Semi-Unl 5500w SM2 Bigboys Demokisa + 4 Demokisa voittoa 2015 154,1dB Pro HC4000w Top 1 +2 Demokisa voitto (143,24dB)