[ Muokattu tiistai 03 maaliskuu 2015, 12:40 ] Sääntökomitean jäsen
DB Papat Juha ja Harto 2013 Pro Stock 250W SM 1. SE 142,4dB, Index 2. 143,6dB
2014 Pro Stock 250W SM2 Top 1 142,7dB, Index 1. 143,4dB Pro Stock HC4000W SM1, SE 153,8dB Top 1 153,9dB, Index 2. Pro Stock HC4000W Marathon SM1, MaxSPL Stock 1 155,6dB Pro Stock 400W SE 144,6dB, Pro Stock 3500W SE 151,4, top 1 152,1dB
2015 Pro Stock Sedan 250W SM 1. 142,5dB, Index 1 145,2dB Pro Stock 2500W SM1. 152,4 dB, Stock Maraton SM1. 142,74dB, MaxSPL Stock 1. 156,4dB TiimiCup 1. ja paljon muuta...
Vielä joudut mittaaman ylemmäs. Uusia soittoraitoja tulee... Näyttää focus naukuvan aika korkealle, mikä on hyvä.. Oletettu soittoraita on 44-65 tai 47-68.
[ Muokattu tiistai 03 maaliskuu 2015, 17:41 ] Sääntökomitean jäsen
DB Papat Juha ja Harto 2013 Pro Stock 250W SM 1. SE 142,4dB, Index 2. 143,6dB
2014 Pro Stock 250W SM2 Top 1 142,7dB, Index 1. 143,4dB Pro Stock HC4000W SM1, SE 153,8dB Top 1 153,9dB, Index 2. Pro Stock HC4000W Marathon SM1, MaxSPL Stock 1 155,6dB Pro Stock 400W SE 144,6dB, Pro Stock 3500W SE 151,4, top 1 152,1dB
2015 Pro Stock Sedan 250W SM 1. 142,5dB, Index 1 145,2dB Pro Stock 2500W SM1. 152,4 dB, Stock Maraton SM1. 142,74dB, MaxSPL Stock 1. 156,4dB TiimiCup 1. ja paljon muuta...
Suljetulla kotelolla piikit tästä autosta oli 48hz, 49hz, 50hz, 51hz. Kaikki Kahden kymmenyksen sisään.
Huomenna testaan luultavasti 2lla bassolla, 78L väliaikais lootalla, minkä kerkesin jo lahjottamaan eteenpäinkin 2013 SM3 Emma ESPL Advanced T-Unlimited
Näillä näkymin sunnuntaina pääsen testaamaan sitä koteloa. Tuli samalla tarkistettua kansiosta sen lootan mitat 78L viri 33-35hz, harmi kun ei saa testattua sitä korkeammalla virillä.
Toki tällä hetkellä virtapuolikin on semmonen etten edes kerro
Saa sillä otettua vaan pikaset piikit, sen jälkeen sisustaa vähän purkuun.. Pari kaapelia maton alle, maadoitus johdoille paikat tehdä, volttimittarille paikka, akku siirtyy peräluukkuun jossain vaiheessa, miettiä akun ja lankkujen paikkoja.
Jatketaan tätä old school vahvistin linjaa, auton kaikkia muita kajareita soittamaan tulee Audison Millennium Power 5, mikä sattuu kotoa löytymään, pitää vaan testa vielä läpi että kaikki kanavat toimii kun oon aiemmin bassoja sillä ajanut, en etupäätä 2013 SM3 Emma ESPL Advanced T-Unlimited
Kuten moni varmaan huomasi käytiin rytmikorjaamolla vähän kuikuilemassa koko perheen voimin, tuli siinä samassa ''testattua'' Pasasen auto vänkärinä (huh huh on se kova). Jotenkin kummasti se kipinä taas iski tähän autohifin ihmeelliseen maailmaan
Testasin Audisonin ja Kaikki kanavat toimii JES. Bläkit tuli myytyä, Tilalle tulee 2 x 10" Xtr
Tämmöinen paneeli tuli väsättyä pleksistä tuonne luukun taakse (verhoilu uupuu vielä) Elikkä vasen nappula käynnistää basso päätteen ja volttimittarin. Oikea nappula käynnistää Audisonin.
Joku siellä ehkä miettii että mitä nuo möykyt on.. ne on Sulakkeet!
Kaikki herätteet ja volttimittarin johdot tulee sulakkeiden kautta. Ensin sulakkeen läpi lähtiessään eteen ja takasin tulo matkalla ennen lankkua on seuraava nalli 2013 SM3 Emma ESPL Advanced T-Unlimited
Vielä pitää palat leikata reunoista pois, niin saa peräluukun sivuverhoilujen ruuvit näkyviin. Ei tarvi sitten myöhemmin koko härdelliä purkaa jos muoveja tarvii irroitella.
Jää kyllä väliin. Tarkotus ois kohta käydä koko pohja läpi, entinen omistaja massaillut vaan moskan päälle. Uudet kesä nakit käydä pyörättämässä vanteille ja leimata kippo valmiiksi
Seisoteltu autoa pihassa joulusta asti kun pärjätty yhdellä autolla, Vähän olis hinku jo tälläkin ajella.. Ehkä sitä vielä talven jaksaa odottaa.
Leiman jälkeen koteloa väsäämään, jää ihan kivasti aikaa testailla ens kesää varten 2013 SM3 Emma ESPL Advanced T-Unlimited