Mikä laitteisto on käytettävissä? Elementin malli, vahvistin, kytky ja akusto. Tämä kertoo sitten luokituksesta jotain. Ja sitten siitä mahdollisesta lukutavoitteesta.
Äkkiseltään näyttäisi siltä että selkänojan aukkoa pitäisi rueta työstämään hengityksen parantamiseksi, mutta ehkä se onkin jo tehty tiivistyksen yhteydessä. 2014 Pro, semiUnl 3500w, SM3 @153,0 dB 2015 Pro, semiUnl 3500w, SM2 @153,3 dB 2016 Pro, semiUnl 1500w, SM1 @149,1 dB/Pro, Stock 400w, SM1 @142,2 2017 Pro, stock 400w, SM2 @143,3 dB 2018 ei autoa 2019 Pro Stock 400w, SM1 @144,4 dB 2020 ei Maxboomkisoja, PropperDroppers BB1 10 Hz WR2 2021 Viitasaari, ProStock 600w @ 144,7dB 2022 ProStock 600w, SM1 @145,7dB, paras Stock asennus 2023 ProStock 600w, SM1 @145,7dB, paras Stock asennus
Onhan tuo lukema mitattu tuulilasilta? Minäkin muistelen että tässä on 2x ice1500d ja 1ohm/kone. Menee siis soppelisti 1500 sedan luokkaan. T&t HÄMÄLÄINEN DB PAPAT JA POJAT
Niinkuin jokkez sanoi, lukema outlaw ja jumpattu kick paneelista ovet kiinni , musiikilla tuulilasilta 146.5+ ekalla töräytyksellä ajettaessa. jumppaamalla lasilta 148.5
@pikkumise, noi on 15.2cm putkesta tehtyjä portteja, vastaa 6" aeroja
@timppa kyllä 2x ice ja 1525w luokkatehua. Tässä joku päivä mittaillaan uudestaan vaikutusta hattuhyllyn kuolettamisesta, siinä samalla pitää läpällä kokeilla .25 kytkyä per pääte, matalalla virillä soittaa korkeella auton piikkiä. Pysyy imppi korkeella ja saa silti tehoa, ja lukua Allekirjoitus tai jotain:
s-2604 Ground Zero Uranium GZUK 65SQ edessä. ground zeron halvimmat disset.
2x ice1500d subit sarjaan 4 ohm per elementti, 2ohm linkkikytkyyn, 1 ohm per pääte. 2x SPL dynamics SPL-380d2
1x60Ah vesiakku konehuoneessa, en aio käyttää kisasoitossa koska 35mm2 kaapeli... 2x55ah ja 1x90ah vesiakkua takana. yhteensä siis 260ah vesiakkua. johtoo vähän sekalaisesti 35n 50n ja 70n
budjettiakusto siis sen takia että olen persaukinen opiskelija.
Eilen tuli kotelon sisälle tukia 2kpl, 30mm vesivanerista ja mielestäni tuli aika tukeva, kotelo ei elä oikeestaan yhtään enään.
Siinä samalla vähän treenailtiin kahden miehen voimin korijumppaamista ja soiteltiin auto käynnissä maxboomia tän verran: ( ei siis legit maxboom tulos)
Tukeminen sai myös piikkaamaan 5hz matalemmalta O.o
Vielä on paljon tekemistä ja seuraavaks pitäs väkrää joku "kaunis" teline vahvareille, ovat tällä hetkellä rakentelun tiellä :/
sit haetaan viriä vähän uudestaan kohilleen, tehään kompromissi piikkaamisen ja kaistanleveyden kanssa. autossa tällä hetkellä yllimääräinen piikki 59z hujakoilla, katsotaan jos tätä sais hyödynnettyä jollain tapaa. Allekirjoitus tai jotain: