juu ei tota koteloa jaksa alkaa muokkaamaa kauheen radikaalisti kun on tulossa 2kpl bläckejä lisää ni tarvii uusi kotelo kuitenki tehdä, mutta nyt tiän sentään lisää uutta koteloa ajatellen.
jatkan vanhaa topickiani samantyylisellä ongelmalla mutta eri setupilla. eli mitkä pointit ovat parhaan mahdollisen paineen saavuttamiseksi? mahdollisimman iso kotelo? teho? portin pituus/koko? viritaajuus? tuleeko korkeammalla virillä enemmän painetta vai vähemmän, vai 50/50? vaikuttaako vaimennus paineen määrään, vaikuttaako auton ja kotelon välinen viri paineen määrään? entä elementtien ja portin sijoitus kotelossa? kaikki tekijät selville. vehkeinä 2x 15 sandaalia ja fx 1500d 0.5 ohm.
Millanen auto siellä on rakenteilla ja onko jo päätetty millainen kotelo sinne mahdollisesti oltaisiin rakentamassa. Maxboom on parasta paikan päällä kuunneltuna Eli ilmoa sisään.....
Testaa ja tiedä, kokeile ja opi, selaile projekti kertomuksia... Max boom 1500w kurikka 137.6dB 2010 Pro Stock Sedan 1000w 139.3dB 2011 Pro Stock Sedan 600w 139.7dB 2012 Tuuri Tuning Pro Stock Sedan 250w 140.8dB 2013 Pro Stock Sedan 3000w 146.2dB 2014
Kuulostaa A-P Siekkinen-kopiolle. Pitäisi toimia Sääntökomitean jäsen
DB Papat Juha ja Harto 2013 Pro Stock 250W SM 1. SE 142,4dB, Index 2. 143,6dB
2014 Pro Stock 250W SM2 Top 1 142,7dB, Index 1. 143,4dB Pro Stock HC4000W SM1, SE 153,8dB Top 1 153,9dB, Index 2. Pro Stock HC4000W Marathon SM1, MaxSPL Stock 1 155,6dB Pro Stock 400W SE 144,6dB, Pro Stock 3500W SE 151,4, top 1 152,1dB
2015 Pro Stock Sedan 250W SM 1. 142,5dB, Index 1 145,2dB Pro Stock 2500W SM1. 152,4 dB, Stock Maraton SM1. 142,74dB, MaxSPL Stock 1. 156,4dB TiimiCup 1. ja paljon muuta...