Olihan se makia päästä 16sek kisavedon ajaksi passatin kyytiin. Kyllähän se soi !! http://www.youtube.com/user/Domax1234 ------------------------------------------------------------------ 2010: Stock 4000w 132.2dB 2011: SM3 / PRO Stock 600W, 142,8 dB 2012: PRO Stock 2500w, 148,2 dB / Pro Stock 600w, 144,4 dB 2013: SM1 / PRO Stock 3500w, 151,0 dB 2014: SM2 / PRO Stock 1500w 149.4dB + Finaalien Demokisan voitto + Hienoin Stock asennus 2015: SM1 / PRO Stock 1500 150.3dB
Olihan se makia päästä 16sek kisavedon ajaksi passatin kyytiin. Kyllähän se soi !!
Mulla kun ei ole oikein kokemuksia noista eri autojen "kyydeistä" niin ihan mielenkiinnosta miten kuvailisit noin fysiologisia eroja passatin ja sun sokotan "kyytejä" ? Eihän siinä ole kuin 7 deppaa huipuissa eroa mutta piikki taajuus on vähän eri. Maxboom on parasta paikan päällä kuunneltuna Eli ilmoa sisään.....
Tommin Sotka tuuttaa tällisen n. 146dB pikkupaineisiin tottuneen mielestä niin, että tuenta unohtuu ekalla vedolla parin ekan nuotin aluksi ja vähäinen tukka heiluu päässä, vaikka letin pituus mitataan milleissä. Eiköhän tuo seuraava 6dB:n hyppäys aiheuta vähän vastaavan ensireaktion Sääntökomitean jäsen
DB Papat Juha ja Harto 2013 Pro Stock 250W SM 1. SE 142,4dB, Index 2. 143,6dB
2014 Pro Stock 250W SM2 Top 1 142,7dB, Index 1. 143,4dB Pro Stock HC4000W SM1, SE 153,8dB Top 1 153,9dB, Index 2. Pro Stock HC4000W Marathon SM1, MaxSPL Stock 1 155,6dB Pro Stock 400W SE 144,6dB, Pro Stock 3500W SE 151,4, top 1 152,1dB
2015 Pro Stock Sedan 250W SM 1. 142,5dB, Index 1 145,2dB Pro Stock 2500W SM1. 152,4 dB, Stock Maraton SM1. 142,74dB, MaxSPL Stock 1. 156,4dB TiimiCup 1. ja paljon muuta...
Näin 16sek kokemuksella voin sanoo vaan sen että kyl se basso tuntui "puristavammalta" mitä octaviassa. Näkökenttä sumenee enemmän ja kattoa tukevien käsien ote tuntui lipsuvan tärinästä jonkin verran enemmän, ja siihen sitä suurimmaksi osaksi keskittyykin eli tuentaan VOIMALLA.
Marathooni veto vois olla melkoinen kokemus
Mitäpä jos olis vaikka 151 soivat stock auto ja saman verran komboo soiva semi (seinä) auto. Kumpihan tuntuis kokemattomalle "pahemmalle"? Luulis että seinä, kun bassot ihan vieres. Mut eihän tuokaan oo sata varma juttu.
[ Muokattu lauantai 31 toukokuu 2014, 17:10 ] http://www.youtube.com/user/Domax1234 ------------------------------------------------------------------ 2010: Stock 4000w 132.2dB 2011: SM3 / PRO Stock 600W, 142,8 dB 2012: PRO Stock 2500w, 148,2 dB / Pro Stock 600w, 144,4 dB 2013: SM1 / PRO Stock 3500w, 151,0 dB 2014: SM2 / PRO Stock 1500w 149.4dB + Finaalien Demokisan voitto + Hienoin Stock asennus 2015: SM1 / PRO Stock 1500 150.3dB
Varmaan se joka soi kropan kohdalle koviten Paine-ero lasin ja penkin välillä on aika auto- ja taajuuskohtaista. Sääntökomitean jäsen
DB Papat Juha ja Harto 2013 Pro Stock 250W SM 1. SE 142,4dB, Index 2. 143,6dB
2014 Pro Stock 250W SM2 Top 1 142,7dB, Index 1. 143,4dB Pro Stock HC4000W SM1, SE 153,8dB Top 1 153,9dB, Index 2. Pro Stock HC4000W Marathon SM1, MaxSPL Stock 1 155,6dB Pro Stock 400W SE 144,6dB, Pro Stock 3500W SE 151,4, top 1 152,1dB
2015 Pro Stock Sedan 250W SM 1. 142,5dB, Index 1 145,2dB Pro Stock 2500W SM1. 152,4 dB, Stock Maraton SM1. 142,74dB, MaxSPL Stock 1. 156,4dB TiimiCup 1. ja paljon muuta...
150+ semin ja 150+ farmarin ero paineentunteessa menee jotakuinkin siten, että seinällisessä on enemmän läsnä paineessa ja se tuntuu napakammalta sekä saundillisesti, että tuntoaistillisesti.
150+ farkun / hb:n kontista ammuttuna se on lepposempi, mutta huomattavasti makeemman kuuloinen ja tuntuinen.
en tiiä sitten johtuukose enimmäkseen siitä, että pitempi kapiini buustaa matalia enemmän vai siitä, että seinällisessä sä istut liki kotelon sisällä.
Vieläkö luotetaan Passatin etumatkaan vai joko on muutoksia luvassa? 2011 SM4 146,6 dB @ Pro Showcar 2500w 2012 Lisää bassoo, vähemmän lukua? 2013 Välivuosi 2014 SM1 155,0dB Pro Semi-Unl 5500w SM2 Bigboys Demokisa + 4 Demokisa voittoa 2015 154,1dB Pro HC4000w Top 1 +2 Demokisa voitto (143,24dB)
Kyllä ensi kesänä tullaan kovempana kuin koskaan!! Sen verta harmittaa vieläkin finaalien tappio.
Pyritään ainakin se 157dB raja rikkomaan, mutta ei haittaa vaikka menisi reilusti yli. Lisäksi koitetaan soittaa kovaa 3500 ja 1500 luokissa, mutta ne on prioriteetissa vasta tuon 5500 luokan jälkeen.